Навчання, на жаль, завершується. А хочеться ще багато чого дізнатися...
Працюючи з матеріалами Модуля 9 , я зробила висновки щодо того , як учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні. Перехід до процесу навчання , що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптауції як з боку учнів так і з боку вчителів У диференційованому навчанні я визначила 4 напрямки : зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами я відзначила особливий факт, що можна простими й цікавими формами можна залучити невстигаючих учнів. Як працювати з обдарованими учнями методик дуже багато. а для особливих дітей їх дуже мало. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених запитань та від поведінки вчителя під час проведення пректу.
Немає коментарів:
Дописати коментар